„Kromě toho jsme díky dotaci aktualizovali i naši rozsáhlou databázi firem a služeb a pořídili propagační klip o nabídce našeho sportovně-rekreačního areálu Bospor s aquacentrem, Penzionem ve věži, zimním stadionem, Hobbyparkem pro děti a adventure golfem,“ řekla vedoucí organizačního odboru Miroslava Šmídová. Dodala, že celkové náklady na aktualizace webových stránek i rozšíření propagace přišly na téměř 80 tisíc korun. Aktualizace informací o Bohumínu se rovněž objeví i na webu Moravskoslezského kraje v sekci Návštěvník.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mesto-bohumin.cz