Městu Břeclav se však podařilo s krajským koordinátorem Integrovaného dopravního systému – společností KORDIS JMK - vyjednat kompromis, díky němuž jsou změny pro břeclavské cestující příznivější. Změnu ještě musí potvrdit zastupitelstvo na svém únorovém zasedání.
„Pro zachování principu integrovaného dopravního systému je žádoucí, aby tarif byl jednotný a ceny jízdních dokladů v městských dopravách kopírovaly ceny jízdních dokladů vydávaných Jihomoravským krajem,“ zdůvodnil starosta města Svatopluk Pěček, proč kraj vyzval město ke sjednocení ceníku i města s vlastní městskou hromadnou dopravou.
Kdyby město k tarifu, jak ho navrhl kraj, nepřistoupilo, znamenalo by to nejednotnost systému IDS JMK. Cestujícím by byl zhoršen komfort cestování - řešili by zda nastoupit do krajského nebo městského autobusu, vznikal by chaos při placení i počítání výše tržeb, které přerozděluje KORDIS JMK.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV