Jedná se především o úpravu délky intervalů mezi spoji v okrajových denních dobách nebo omezení spojů v minimálně využívaných nebo souběžných úsecích některých linek. „Jde nám o to, abychom ušetřili, ale neomezili tím výrazně komfort cestujících. Nechceme jen ‚tupě škrtat spoje‘, chceme také nabídnout vhodnou alternativu,“ vysvětlil vedoucí Dopravního odboru DPMB Jan Seitl.
Méně spojů neohrozí plynulost přepravy
Změny se dotknou nočního provozu v nepracovních dnech, mimo jiné se ruší nejméně využívané vložené noční rozjezdy o půl třetí a o půl čtvrté. Mění se např. také trasy linek 89 a vybraných spojů 93 či 95.
Tramvajové linky 6 a 8 nebudou v dopoledních hodinách pracovních dnů jezdit na stávající konečné zastávky všechny. Úsek Švermova – Starý Lískovec je obsluhován polovinou spojů linky 6 v intervalu 10 minut a všemi spoji linky 8 v intervalu 5 minut. Přepravu na koncovém úseku Novolíšeňská – Mifkova zajistí polovina spojů linky 8 v intervalu 10 minut nebo autobusy linky 55.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
autor: Brno.cz
Veřejná doprava
Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?
Další články z rubriky

20:36 Karlovy Vary: Primátorka města přijala norského Chargé d´affaires
Karlovarská primátorka Andrea Pfeffer Ferklová dnes přivítala diplomatického zástupce Velvyslanectví…
- 16:26 Plzeň: Festival Summer Circus oživí město
- 11:28 Děčín: Nejen nové toalety zvyšují komfort cyklistů
- 7:13 Turnov: Město nabízí pronájem prostor pro ordinaci
- 22:31 Hradec Králové: Stavbaři přes léto zamíří na hradecká sportoviště
- 19:28 Litoměřice: Startovací byty v Želetické ulici nabízejí šanci na samostatné bydlení