Před zahájením prací bylo nutné prostudovat hlavně archivní materiály, ale i vyzpovídat pamětníky a dlouholeté zaměstnance podniku. Následně přišlo na řadu shánění dílů, které jsou u vozů K2 typické, ale už se běžně nepoužívají. „Jednalo se třeba o svítilny, povrchové materiály v interiéru, sedadla, prvky kabiny řidiče nebo vnější oplechování. To je provedeno přinýtovanými vlnitými plechy, aby bylo dosaženo co největšího odlehčení tramvaje,“ vysvětlil Jiří Černý z technického odboru DPMB.
Některé díly bylo potřeba koupit, jiné vyrobit, některé se našly přímo v DPMB. Dokonce se měnilo, a to s jinými dopravními podniky, třeba bratislavským a pražským.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
autor: PV
Nově navrhované masové sledování občanů EU
Dobrý den, zajímal by mě Váš postoj vůči návrhu Evropské Unie zvaný ChatControl, který by znamenal plošné šmírování každé odeslané soukromé zprávy, souborů, a jejich případné okamžité nahlášení policii. Samozřejmě jsou jako odůvodnění zneužívány naše děti, zítra terorismus a kdo ví, co příští rok. D...
Další články z rubriky

7:05 Plzeň zlepšila recyklaci elektroodpadu, loni odevzdala přes 7 tun elektrozařízení
Město Plzeň odevzdalo v loňském roce k recyklaci 7 367 kilogramů vysloužilého elektrozařízení, což j…
- 22:12 Ostrava: Zájem o menstruační vložky v ostravských školách je značný
- 19:09 Kladno: Rekonstrukce náměstí Svobody odstartuje počátkem září
- 16:13 Liberec: Obnova zdí v Zahradě vzpomínek
- 13:14 Pardubice usnadní práci pečovatelům. Nová parkovací místa urychlí domácí péči
- 10:07 I kontejnery tvoří veřejný prostor. Brno přijalo standardy sjednocující jejich vzhled