„Ražená část tunelu měří 334 metrů, celková délka je 501 metrů. Odstřely skály začaly letos 3. května a podařilo se je zatím zvládnout bez výraznějších dopravních omezení. Lidem z přilehlých lokalit se omlouváme za vyšší míru hluku i prašnosti, kterou s sebou práce přinesly, a děkujeme jim za jejich trpělivost. Rozumíme, že dočasný diskomfort spojený s pracemi byl nepříjemnou komplikací letošního léta,“ uvedla primátorka města Markéta Vaňková.
Přeložením tramvajové trati do připravovaného tunelu se vytvoří prostor pro rozšíření přetížené silnice. „Obdivuji rychlost stavebníků, se kterou pracují. Věřím, že tunelem už v lednu 2023 projedou první tramvaje linky 1,“ připomněl ředitel Dopravního podniku města Brna Miloš Havránek.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.




