Nyní jsme vylepšili jeho vzhled a ještě rozšířili okruh stránek, ze kterých čerpá informace. Nyní to nebudou jen webové stránky města, ale také weby příspěvkových organizací Sport, Kultura, městské knihovny, sociálních nebo technických služeb.
Do dialogového okna po kliknutí na nyní modrou ikonku můžete napsat jakýkoli dotaz, který se týká města. Většina z více než 1200 dotazů, na které již asistent odpověděl, se týkaly praktických záležitostí spojených s úřady, doklady a komunálními službami. Lidé často hledali také jasné informace o postupu, kontaktech a termínech, aby mohli své záležitosti vyřídit co nejrychleji a bez komplikací. Z dotazů je také patrný zájem o aktuální dění ve městě a dostupnost služeb.
Často se chatbota ptáte, zda máte již např. vyhotovené nové doklady. Na tento typ dotazů chatbot odpovědět neumí, protože k těmto informacím pocházejícím se systémů ministerstva vnitra a dopravy nemá přístup. Ideální je v těchto případech rovnou zavolat příslušnému úředníkovi či při podání žádosti o nový doklad zvolit možnost informování SMS, jakmile bude doklad hotový.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV