„Přímo na pracovištích umožňuje v první řadě volbu konkrétního požadavku, s jakým tam občan přichází,“ zdůrazňuje Petra Dolečková, vedoucí správního odboru. „Jako starostka i jako občan města vítám na úřadě každou technologickou změnu k lepšímu. Nový systém jednak nahradil předchozí, který dosluhoval a některé služby vůbec neumožňoval, ale zároveň se nově rozšířil i na další pracoviště, kde tuto službu občané doposud postrádali,“ upřesňuje starostka Jitka Volfová.
Výměna systému tak proběhla na třech pracovištích - registru vozidel, osobních dokladů a řidičských oprávnění. Nově se pak rozšířil také na pracoviště evidence obyvatel, matriky a CZECHPOINTU.
Díky tomu se občané mohou nyní na všechna výše uvedená pracoviště předem objednat a to prostřednictvím městského webu (ZDE), kde se jim po kliknutí na „OBJEDNÁNÍ NA ÚŘAD“ na úvodní stránce rozbalí všechny možnosti, kam se mohou 2 měsíce dopředu objednat. Vyberou si termín i čas a po odeslání své objednávky obdrží potvrzovací e-mail na jimi uvedenou e- mailovou adresu. Neznamená to však, že odbaveni budou v ten den pouze objednaní klienti. Vyřizování jsou rovněž ti, kteří se neobjednali. Musí však počkat, až na ně přijde řada.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV