O rok později se proto poplatek za vjezd do pěší zóny zvýšil z 20 Kč na 100 Kč a byla zavedena nová pravidla pro vydávání povolení. Tato opatření se projevila pozitivně a vedla ke snížení dopravní zátěže v pěší zóně. Přesto však nebylo prováděno opakované měření, které by poskytlo přesné informace o aktuální situaci.
Jedním z navrhovaných opatření bylo také instalování zábranového systému sloupků, který by zabránil neoprávněným vozidlům vjezd do pěší zóny. Bylo zpracováno několik koncepčních dokumentů k tomuto řešení, nicméně provoz vozidel v pěší zóně byl stále řízen systémem papírových karet vydávaných městskou policií a odborem dopravy. Dohled nad provozem probíhal pouze prostřednictvím namátkových kontrol městské policie.
V současnosti je prioritou města zajistit dlouhodobý a nepřetržitý dohled nad vjezdy vozidel do pěší zóny. Cílem je zjistit skutečný stav provozu, vyhodnotit účinnost stávajících pravidel a ověřit jejich dodržování. Získaná data budou využita k průběžnému hodnocení a případně k úvahám o dalších možnostech regulace dopravy v pěší zóně.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV