Dále upravuje počty jednotlivých stání a ve vybraných zónách zřizuje nová parkovací místa. Změnou je i rozšíření zóny placeného stání do dalších oblastí města, kterými jsou ulice Kaplická, Polská, Nové Domovy, Příkrá, Rybniční a Za Tiskárnou.
Prvotním impulsem k řešení problematiky dopravy v daných lokalitách byly požadavky místních obyvatel na zajištění možnosti celodenního parkování. Ulice tu značně zatěžují auta, jejichž majitelé zde zaparkují a odcházejí do přilehlých částí města za prací, vzděláním, kulturou či zábavou. Nápor aut tak poškozuje komunikace, auta parkují na zeleni a chodnících a doprava zde postrádá jakýkoli řád a zásahy městské, ale i státní policie jsou stále častějším jevem.
Významnou změnou je vytvoření institutu zaměstnanecké karty, resp. zóny pro zaměstnance. Princip spočívá v umožnění zaměstnancům firem a institucí placené stání na místních komunikacích v oblastech Špičáku, Latránu, Vnitřního města, Plešivce a části Horní Brány. Prvotně je záměrem tohoto institutu vyřešit problematiku parkování zaměstnanců městského úřadu v Kaplické ulici.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV