„Všichni se musí připravit na změny a omezení v dostupnosti užívání jednotlivých komunikací a často se obrnit značnou trpělivostí. Jedná se o nezbytná opatření při výstavbě železničního koridoru,“ uvedl Tomáš Hloušek vedoucí Oddělení dopravy Městského úřadu v Českém Těšíně.
Zde je třeba připomenou, že situace v Českém Těšíně je odlišná od jiných obcí na trase Optimalizace. Železnice i nádraží zde v dávné minulosti byly vystavěny na okraji Těšína, v jeho průmyslové části. Po vytyčení hranice v roce 1920 vznikl Český Těšín a ten se rozrůstal postupně podél železnice a je tedy rozdělen kolejemi na dvě části, kdy je střed města uzavřen mezi kolejemi a hranicí a novější části města se nacházejí na druhé straně železnice. Obě části spojují podchody a podjezdy, ty však také budou procházet rekonstrukcí a budou postupně uzavírány.
Dopravní omezení
Od 28.02.2015 až téměř do konce roku bude uzavřen hlavní podchod ČD. Městu se podařilo vyjednat náhradní, avšak značně omezený, přístup občanů přes dráhu. Ten bude veden z části přes staveniště a neuzavřenou částí hlavního podchodu ČD. Přes ulici Jablunkovskou bude dočasně zřízen navazující přechod pro chodce.
Od 02.03.2015 do 06.03.2015 bude zcela uzavřen podjezd u hasičské zbrojnice, přičemž průchod chodců by měl zůstat zachován.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: tesin.cz