Poloviční délka zastřešení perónů důležitého železničního uzlu zůstane beze změn. Pokud chce město Český Těšín původní délku, má ji zaplatit ze svého. Stejné je to s lavičkami pro cestující. Pouze u chybějících zábran proti holubům investor slíbil nápravu.
"Původní zastřešení druhého a třetího nástupiště v délce 203 metrů investor odstranil a nahradil jej novým, o více než polovinu kratším. To stačí na zhruba 3,5 vozu, na 4. nástupišti ani ne celého jednoho vozu. Za nepříznivého počasí lidé nastupují do svých vagonů promočeni," připomněla místostarostka Českého Těšína Gabriela Hřebačková.
Město žádalo investora opakovaně o nápravu, psalo i na ministerstvo dopravy. V této snaze nás podpořili dopravci – soukromí i České dráhy. Českotěšínské nádraží je totiž důležitým dopravním uzlem, kde staví rychlíky a mezinárodní vlaky, z nichž mnohé mají deset i více vagonů. Místostarostka připomněla, že město má ke stavbě námitky už od roku 2012 a nesouhlasilo s plánovaným zkrácením zastřešení. SŽDC i přes připomínky města dokumentaci neupravila.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV