„Začali jsme přípravou terénu pro vybourání mostních opěr, u nichž dochází k vychylování. To má za následek stále větší zvlnění vozovky před a za přemostěním. Nosná konstrukce mostovky bude při opravě zachována. Hydraulicky se nadzvedne a usadí na prozatímních podpěrných skružích. Mostní opěry jsme již uvolnili z ukotvení, po zajištění mostovky je v celém profilu odbouráme a odtěžíme. Vytvoříme prostor pro vybudování nové opěry, to realizuje generální dodavatel stavby,“ popsal Jiří Labuda, vedoucí stavební činnosti a recyklace Smolo Recycling. J
eho zaměstnanci musí postupně odkopat, naložit a odvézt na skládku nebo pro zpracování asi 10 tisíc tun zeminy a v následné fázi také betonové suti, tedy celkem asi 500 velkoobjemových nákladních souprav.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV