Na vybraných odborech a odděleních najdou klienti úřadu stojánky s kontaktními formuláři, které mohou vyplnit a následně vhodit do jedné ze dvou schránek ve vstupních prostorách obou budov radnice. Stojánky s kontaktními formuláři jsou umístěny například v pokladně, kanceláři místních poplatků, na živnostenském úřadu, registru vozidel a řidičů, pracovišti občanských průkazů a cestovních dokladů, stavebním úřadu, správě budov, matrice či recepci. „Ve formuláři občané vyplní pouze svoji e-mailovou adresu a datum návštěvy. Následně jim je na e-mail zaslán krátký dotazník,“ vysvětlil tajemník chebské radnice Václav Sýkora.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV