Na webu města a podle možností i v Chebských radničních listech se začnou objevovat nejaktuálnější informace ze Spotřebitelské poradny dTest se sídlem v Praze. Její představitelka Jana Fialová se totiž obrátila na starostu Pavla Vanouška s nabídkou na bezplatnou spolupráci - ke zvyšování znalosti spotřebitelských práv mezi občany. Blíže se tak k Chebanům dostanou např. upozornění na nebezpečné či závadné výrobky, výsledky testů potravin, elektroniky, domácích spotřebičů, výrobků pro děti, finančních a jiných služeb, ale i různé poznatky z předváděcích akcí, podomního prodeje, oblasti cestování, telekomunikací, nákupů přes internet atd.
Lidé, kteří se ocitli v roli nespokojeného spotřebitele, se mohou obracet na poradnu dTestu telefonicky na číslo 299 149 009 (v pracovní dny 9-17 h) či přes internet na www.dtest.cz/spotrebitelska-poradna.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mestocheb.cz