Největší nápor zaznamenal tradičně úsek občanských průkazů. „Kvůli novému, případně výměně za již neplatný, ztracený nebo odcizený doklad přišlo na úřad přes 31 tisíc návštěv, což představuje polovinu všech odbavených klientů,“ sdělila vedoucí oddělení Věra Krupičková. Druhá polovina klientů si vyřídila cestovní doklady, navštívila evidenci obyvatel a matriku a imobilní občané využili výjezdního pracoviště. To vyplynulo ze zprávy o činnosti za rok 2012, kterou odbor předložil radním.
Nárůst klientů a s tím spojené čekací lhůty u přepážek řešili úředníci magistrátu hned od ledna. „ Na úseku občanských průkazů a cestovních dokladů jsme zavedli nově službu objednání na úřad prostřednictvím SMS zprávy, což omezilo čekací doby a usnadnilo klientům návštěvu úřadu,“ uvedla Krupičková. Pro děti, jejichž rodiče potřebovali navštívit úřad, začal v květnu v přízemí budovy magistrátu fungovat dětský koutek.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Chomutov-mesto.cz