„Pokud si lidé musí něco vyřídit osobně, doporučujeme naplánovat si návštěvu úřadu v méně frekventované úřední dny, tedy v úterý a ve čtvrtek. Zároveň prosíme, aby lidé nadále využívali možnost objednání termínu v rezervačním systému, nebo se na schůzce dohodli předem telefonem. V úředních hodinách bude na každém odboru vždy přítomen zástupce, který bude schopen podat zevrubné informace k problematikám toho kterého odboru. Konkrétní a speciální problematiky bude potřeba si předem domluvit, zejména pak v úterý a ve čtvrtek, kdy někteří úředníci plní také úkoly v terénu mimo úřad,“ říká tajemník magistrátu Jaromír Zajíček.
Objednat se na přesný čas přes rezervační systém mohou lidé na agendu motorových vozidel, evidenci řidičů, bodový systém, zadržení a vrácení řidičských oprávnění, registraci podnikatelů, obnovení živnosti, dále na agendu narození, sňatky, státní občanství, úmrtí, změna jména a příjmení, matriční opisy, občanské průkazy a cestovní pasy. Ten, kdo si potřebuje vyřídit jinou agendu, může se nejprve domluvit s příslušným úředníkem buď telefonicky nebo přes e-mail.
„Navíc magistrát nabízí možnost individuální návštěvy mimo úřední hodiny, ovšem po předchozí domluvě s konkrétním úředníkem,“ dodává tajemník magistrátu.
Veškeré potřebné kontakty najdou občané na webu města www.mmdecin.cz. Na webu je také aktuální přehled úředních hodin. Podatelna, recepce, pokladny, vidimace a legalizace a CZECH POINT jsou přístupné od pondělí do pátku vždy od 7:30 hodin. V pondělí a ve středu pak mohou lidé využít tyto služby do 17 hodin, v úterý, ve čtvrtek a v pátek do 14:30 hodin.
Ostatní odbory magistrátu jsou veřejnosti přístupné od pondělí do čtvrtka od 8 hodin, v pondělí a ve středu do 17 hodin, v úterý a ve čtvrtek pak do 13 hodin.
„Od takto nastavených úředních hodin si slibujeme, že se počty lidí, kteří si na úřadu potřebují vyřídit své záležitosti, více rozvolní a sníží se tak riziko vzájemné nákazy. Pokusme se, prosím, být ohleduplní jeden k druhému a trpěliví,“ říká primátor města Jiří Anděl.
Úřední hodiny - odbory magistrátu
Pondělí 8:00 - 17:00
Úterý 8:00 - 13:00
Středa 8:00 - 17:00
Čtvrtek 8:00 - 13:00
Úřední hodiny - podatelna, recepce, pokladna, vidimace a legalizace (ověřování podpisů a listin), CzechPOINT
Pondělí 7:30 - 17:00
Úterý 7:30 - 14:30
Středa 7:30 - 17:00
Čtvrtek 7:30 - 14:30
Pátek 7:30 - 14:30
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
koronavirus
Více aktuálních informací týkajících se COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MZ ČR. Přehled hlavních dezinformací o COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MV ČR. Pro aktuální informace o COVID-19 můžete také volat na Informační linku ke koronaviru 1221. Ta je vhodná zejména pro seniory a osoby se sluchovým postižením.
Zcela jiné informace o COVID-19 poskytuje například Přehled mýtů o COVID-19 zpracovaný týmem Iniciativy 21, nebo přehled Covid z druhé strany zpacovaný studentskou iniciativou Změna Matrixu, nebo výstupy Sdružení mikrobiologů, imunologů a statistiků.
autor: PV