Výrobu klipu realizuje místní agentura AB Manufaktura. „Zadáním bylo upozornit na všechny krásy, které Luhačovice nabízejí. Samozřejmě se tu představuje lázeňství, ale taky zdejší krásná příroda, unikátní architektura, folklor a možnosti sportu a wellness,“ nastínila Bára Majzlíková spolumajitelka AB Manufaktury. Protože Luhačovice jsou nedílně spojeny s jedinečnou atmosférou historických lázní, rozhodli se pojmout klip zajímavým způsobem.
„Je to příběh zamilovaného páru, který prochází jednotlivými historickými epochami až do současnosti a postupně přibližuje všechny atraktivity Luhačovic. Za pomoci spolku Calma jsme natáčeli, jak se tu hlavní hrdinové příběhu setkají v období secese. Pak se přes období charlestonu postupně ústřední dvojice dostane až do současnosti. Zajdou si na brusle a na kolo, užijí si wellnes i skvělou večeři při svíčkách v jedné z vyhlášených restaurací,“ přiblížila Majzlíková. Ústřední pár ztvárnili profesionální herci Jitka Hlaváčová Josková a Pavel Šupina, členové souboru Slováckého divadla.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV