Celkem 178 firemních týmů z Jihlavy se zúčastnilo celorepublikové kampaně a soutěže Do práce na kole. Krajské město Vysočiny se do této kampaně na podporu cyklodopravy zapojilo již po šesté jako jedno z 30 měst a organizace se opět ujal spolek Sliby – Chyby, a to s podporou Statutárního města Jihlavy.
Cílem akce Do práce na kole je motivovat co nejvíce lidí, aby používali pravidelně jako dopravní prostředek jízdní kolo nebo jakoukoli jinou bezmotorovou formu dopravy, včetně běhu a chůze. Kampaň je zaměřena na společnosti a jejich zaměstnance, snahou je i působit na zaměstnavatele, aby svým dojíždějícím zaměstnancům zlepšovali potřebné zázemí, jako jsou stojany, sprchy či šatny.
V Jihlavě se kampaň Do práce na kole pořádala v rámci projektu Jihlava [ne]jede, který se zabývá plánem udržitelné městské mobility. „Letošním mottem celonárodní kampaně bylo „Zachraň město“, což platilo pro Jihlavu dvojnásob, jelikož je uzavřený Brněnský most a tisíce automobilů denně jezdí po náhradních objízdných trasách městem. Možná i to motivovalo některé nové „šlapáče“ a Jihlava se letos opět stala nejúspěšnějším krajským městem v přepočtu účastníků na počet obyvatel,“ uvedl za organizátory Jirka Holoubek.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV