„Produkt „Po stopách zbojníka Ondráše“ je koncipován pro skupiny návštěvníků. Nejvíce je využíván pro skupiny dětí. Máme zájem, aby si produkt užívali i ostatní návštěvníci, proto je naší snahou, aby si ho zařadili ubytovatelé do svých nabídek pro své klienty,“ říká ředitelka Beskydského informačního centra Frýdek-Místek Monika Konvičná. „Přihlásili jsme náš produkt do této soutěže již potřetí a nyní v konkurenci přihlášených sedmi produktů uspěl, což nás velmi těší. Produkt vznikl v roce 2013 a chce nabídnout něco výjimečného, něco, čím bychom pobyt návštěvníkům Beskyd zpříjemnili, ozvláštnili. Beskydské informační centrum jej organizuje vždy v době letní sezony,“ dodává.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV