„Žádáme všechny, kdo si v minulosti písemně o kompostér požádali, aby se ve stanoveném termínu dostavili do budovy havířovského magistrátu do kanceláří ve 4. patře k vyplnění a podpisu smlouvy. Je to velmi důležité, protože bez podepsané smlouvy si lidé nebudou moci kompostér odebrat,“ říká vedoucí oddělení odpadového hospodářství havířovské radnice Eva Wojnarová.
Úředníci odboru komunálních služeb budou se žadateli smlouvy uzavírat ve stanovém termínu každé pondělí a středu vždy od 8.00 do 12.00 hodin a od 13.00 do 16.00 hodin, každý čtvrtek pak od 8.00 do 12.00 hodin. „Zdvořile žádáme o striktní dodržování příchodu na úřad ve stanovených úředních dnech a stanovených hodinách. Kanceláře, ve kterých se budou smlouvy uzavírat, budou přesně označeny,“ uvedla Wojnarová. Žadatelé o kompostér si s sebou musejí přinést občanský průkaz a musejí znát číslo parcely, na které bude kompostér umístěn. „Do smlouvy požadujeme vyplnit také název katastrálního území, na kterém se parcela nachází,“ doplnila Wojnarová. Vzhledem k tomu, že se jedná přibližně o 1400 žadatelů, kteří smlouvu musejí uzavřít v průběhu necelých 5 týdnů, měli by si příchozí na úřad vyhradit pro tento účel dostatek času.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV