Získávají zároveň přehled o poplatcích a jejich úhradách, případně je mohou přes bezpečnou platební bránu elektronicky zaplatit.
Vstoupit do „Portálu občana města Hodonína“ je možné z webové stránky města, a to třeba z přímého odkazu na titulní webové stránce vpravo, nebo volbou dlaždice Online služby a dále výběrem nabídky „Portál občana města Hodonína“. Vstoupit na „Portál občana města Hodonína“ je možné i prostřednictvím národního „Portálu občana“. Do obou portálů je nutné se přihlásit přes některou z nabízených identit občana, například e-Občanku, bankovní identitu, mobilní klíč eGovernmentu apod.
Po prvním přihlášení do „Portálu občana města Hodonína“ je nutné ze strany Městského úřadu Hodonín provést ověření daného občana (poplatníka) a přiřazení jeho poplatků. Proto při prvním přihlášení je ve volbě „Poplatky“ uveden údaj o nulové výši předepsaných poplatků.
Po ověření ze strany města, které trvá nejpozději do pěti pracovních dnů, se zobrazí již aktuální přehled předepsaných plateb. Uhradit platby je možné přímo z portálu cestou bezpečné platební brány, podobně jako v e-shopech.
Portál občana města Hodonína najdete ZDE.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV