Hodonín: Propagační materiály města sklízejí úspěch. Letos k nim přibyla mapa pro slabozraké

27.04.2022 14:05 | Tisková zpráva

První místo z celostátní soutěže a přehlídky turisticko-propagačních materiálů v Lysé nad Labem v jedné z kategorií věnované trhacím mapám si odnáší haptická mapa Hodonína.

Hodonín: Propagační materiály města sklízejí úspěch. Letos k nim přibyla mapa pro slabozraké
Foto: wikipedia
Popisek: Hodonín

Jedná se o hmatovou mapu s Braillovým písmem, která pomáhá nevidomým a slabozrakým s jednoduchou orientací po hlavních turistických cílech města. 

Anketa

Podporujete vládní výzvu k udávání tzv. dezinformací?

1%
97%
hlasovalo: 47595 lidí

Mapu vydalo v polovině loňského roku Turistické informační centrum města Hodonína (TIC) ve spolupráci s Masarykovou univerzitou v Brně. „Do soutěže jsme přihlásili dvě trhací mapy města, klasický plán města a mapu pro slabozraké a nevidomé návštěvníky,“ prozradila Tereza Haluzová z TIC. „Kromě map jsme přihlásili fotoprůvodce městem a městský zpravodaj Hodonínské listy“, uvedla. Mapa pro zrakově hendikepované osoby tak vhodně doplňuje sortiment propagačních materiálů pro turisty a návštěvníky města. Je k dispozici jak v TIC na Národní třídě, tak v Regionálním centru na Masarykově náměstí.

Není to však první ocenění propagačních materiálů, které vydalo město. V loňském ročníku soutěže získala 1. místo v kategorii PR materiály brožura Tomáš Garrigue Masaryk a rodina od kolektivu historiků Masarykova muzea v Hodoníně. Navíc ve stejném ročníku získala 3. místo v kategorii Publikace kniha Když domy vyprávějí od historiček Mgr. Galiny Rucké ze Státního okresního archivu v Hodoníně a PhDr. Hany Sýkorové z Masarykova muzea v Hodoníně.

Turistické a propagační materiály zaslané do některé z 20 soutěžních kategorií hodnotila 11členná odborná porota. Celkem posuzovala na 300 přihlášených materiálů. „Letos byl přihlášen větší počet materiálů, než jsme předpokládali. Musím konstatovat – a porota se na tom shodla – že jejich úroveň se výrazně zlepšila,“ hodnotila propagační materiály předsedkyně poroty Michaela Bělinová. Přehlídka podle ní ukázala, že i v době elektronických médií má určitě smysl vydávat tištěné propagační materiály. Žádané jsou zejména mapové podklady a různé poutavé herní materiály pro děti.

Soutěž TURISTPROPAG vyhlásil PRUH POLABÍ, s.r.o. ve spolupráci s Asociací turistických informačních center ČR a dalšími subjekty činnými v turistickém ruchu. Letos se jednalo o 7. ročník soutěže.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

migrační pakt

Dobrý den, prý budete ve sněmovně jednat o migračním paktu. Znamená to, že jde ještě zvrátit jeho schválení nebo nějak zasáhnout do jeho znění? A můžete to udělat vy poslanci nebo to je záležitost jen Bruselu, kde podle toho, co jsem slyšela, ale pakt už prošel. Tak jak to s ním vlastně je? A ještě ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Jihlava: Den Země - v hlavní roli žabák i aprílové počasí

16:14 Jihlava: Den Země - v hlavní roli žabák i aprílové počasí

Jihlava oslavila Den Země. I přes nepříliš hezké počasí přišly na Masarykovo náměstí stovky návštěvn…