Svítidla byla cíleně osazena na rušném úseku Pospíšilovy třídy, kde je větší frekvence pěších, osobních vozidel, ale i vozů městské hromadné dopravy. „V tomto úseku Pospíšilovy třídy praxe ukáže, jak vnímají rozdíl mezi klasickou sodíkovou výbojkou a novým LED osvětlením nejen občané, ale například i řidiči MHD,“ vysvětluje důvod umístění zapůjčených svítidel právě v tomto úseku Tomáš Pospíšil z technických služeb. Původní svítidla na bázi sodíkových výbojek mají příkon 150 W, přičemž nová LED svítidla jen 115 W. „Svítidla mají příjemnou teplou barvu. Časem uvidíme, jaké úspory dosáhneme a jak se světla osvědčí v praxi,“ doplňuje Tomáš Pospíšil.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: hradeckralove.org