Lidé si stěžovali na odstavené vraky aut v ulicích, na rušení nočního klidu, na sousedské spory nebo na plovoucí kufr v Labi či zapomenutou bezpečnostní pásku z ukončené stavby na stromech. Více jak polovinu oficiálních podání však tvořily neopodstaněné stížnosti. Magistrát se však snažil řešit i anonymní stížnosti, ke kterým by z pohledu platných pravidel přihlížet nemusel. Kromě stížností občané využívají i nadále možnost poslat tzv. MMS podnět nebo podávají petice.
Třetinu podaných stížností se podařilo vyřešit ve lhůtě deseti dní. Stížnost je třeba vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději ve lhůtě 60 dnů od jejího doručení městu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Hradeckralove.org