Ve stejném termínu se úprav dočkají také autobusové linky, jichž se od poloviny července dotklo zavedení úsporného systému. Dopravní podnik, jak slíbil, pečlivě sledoval fungování tohoto systému, stejně tak i ohlasy cestujících a jednal s komisemi místních samospráv. Souhrn poznatků z provozu spolu s opodstatněnými připomínkami se promítnul do nového jízdního řádu. Dojde tím sice ke snížení předpokládaných úspor v nákladech na provoz, ale jedná se o dodatečné kompenzaci z městského rozpočtu.
Trolejbusy 1, 3 a 7 se vracejí na Dukelskou a S. K. Neumanna
S novým jízdním řádem se vracejí trolejbusové linky 1, 3 a 7 na svou původní trasu po rekonstrukci ulic Dukelské a S. K. Neumanna, kde už je pro jejich provoz připraveno potřebné trakční vedení.
Linky 11 a 17 pojedou opět proti sobě a budou mírně redukovány
„S panem ředitelem Kulichem jsme osobně jednali a s výsledkem rozhovoru jsme spokojeni,“ vysvětlila předsedkyně svinarské komise místní samosprávy Alena Hamplová. Svinarští od počátku požadovali zokruhování dvou linek 11 a 17, které tuto městskou část obsluhují. „Za občany Svinar a Malšovy Lhoty jsme s panem Nádvorníkem požadovali protažení alespoň jedné z linek na třídu Karla IV. Jestli se toto podaří, pak budou obyvatelé obou městských částí opravdu spokojeni,“ doplňuje Alena Hamplová. Také komise místní samosprávy Malšova Lhota projednala navrhované trasy a jízdní řád linek 11 a 17. „Tyto úpravy akceptují požadavky a náměty předložené naší komisí jak písemně tak osobně na jednání s vedením Dopravního podniku,“ uvedl za komisi její předseda Richard Nádvorník a dodal, že nové trasy a jízdní řády odpovídají potřebám občanů Malšovy Lhoty více než předchozí úpravy.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Hradeckralove.org