Toto nařízení se týká i magistrátu města Hradec Králové, který v souladu s tímto krizovým opatřením upravil hodiny, ve kterých je možné osobně vyřídit svoji záležitost v budovách úřadu. Nově budou v pondělí od 9 do 11 hodin a ve středu od 13 do 16 hodin, a to k vyřízení nejnutnějších záležitostí z vybraných oblastí.
„Vyřídit bude možné neodkladné záležitosti na živnostenském úřadu, matrice, Czech POINTu, evidenci obyvatel, registru vozidel, na podatelně v hlavní budově magistrátu města a vybrané záležitosti registru řidičů. Všem občanům doporučujeme, aby raději projednávali své záležitosti po telefonu nebo e-mailu a navštívili magistrát města pouze v nejnutnějších případech,“ říká Markéta Bartušová, tajemnice Magistrátu města Hradec Králové.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV