Jabloneckým magistrátem – radnicí a budovou v Komenského 8 - v některých dnech projde i více jak pět set klientů. Společně s úředníky, pracovníky veřejně prospěšných prací a dalšími partnery jsou obě úřední budovy místem, kterým projde denně až 1000 osob. Proto jsou standardní úřední hodiny pro veřejnost rozhodnutím rady města zrušené. Veřejnost může do úřadu vstupovat jedině po telefonické objednávce.
„Od středy 25. března až do odvolání vyřizuje magistrát úřední záležitosti po celý týden, ale pouze telefonicky objednané klienty, přičemž objednání je možné pouze na konkrétní čas tak, aby se minimalizoval počet klientů v budovách,“ říká tajemník jabloneckého magistrátu Marek Řeháček s tím, že přehled telefonických kontaktů je na webu ZDE nebo jej klienti najdou vylepený přímo u vstupu do úředních budov.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV