Hlavní myšlenkou dokumentu je zklidňování centra, uspořádání veřejného prostoru tak, aby byl prostupný a přehledný s ohledem na pěší, cyklodopravu, veřejnou hromadnou dopravu, zajištění dostatečně kapacitní sítě hlavních ulic pro plynulou, bezpečnou a nebariérovou automobilovou dopravu s odpovídající nabídkou parkování. Důležitou součástí výstupů je dynamický dopravní model, se kterým lze pracovat při plánování dopravy, modelování uzavírek, objížděk a průjezdu městem. Součástí návrhové části je také seznam navrhovaných projektů v různých variantách. SUMP navazuje na SUMF (Sustainable Urban Mobility Framework) - Plán rozvoje veřejné dopravy a Plán rozvoje cyklodopravy Liberec - Jablonec nad Nisou 2017-2023, které schválili liberečtí zastupitelé v únoru, jablonečtí v březnu a Ministerstvo dopravy v dubnu roku 2018. Na jeho konci pak začal Liberec i Jablonec připravovat plán pro všechny druhy dopravy.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV