Jičín se ohlíží za investicemi do školských objektů spolufinancovaných Evropskou unií

13.05.2016 21:25 | Zprávy

V loňském roce město Jičín dokončilo čtyři projekty zaměřené na snížení energetických ztrát školských budov. Jednalo se o Mateřskou školu Máj, Mateřskou školu Fügnerova, Základní školu Železnická a Základní školu Husova. Projekty byly zahájeny v roce 2014. Realizace projektů byla podpořena dotací z EU – Fondem soudržnosti a Státním fondem životního prostředí ČR v rámci Operačního programu Životní prostředí. Hrazeny byly tzv. způsobilé náklady. Při realizaci prací byly v objektech provedeny další nezbytné opravy a rekonstrukce, které byly plně financovány z městských prostředků. Jednalo se tak o další, tzv. nezpůsobilé náklady.

Jičín se ohlíží za investicemi do školských objektů spolufinancovaných Evropskou unií
Foto: Hans Štembera
Popisek: Jičín

V MŠ Máj město Jičín investovalo částku 12 milionů korun.  Ze způsobilých výdajů, které byly 6 250 000 Kč, město Jičín obdrželo 90% dotaci. Kromě zateplení obvodového pláště budov MŠ Máj, výměny a zateplení střech, výměny oken a vybudování zimní zahrady byly provedeny nové hydroizolace a anglické dvorky u objektu technického zázemí.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: PV

Mgr. Aleš Dufek byl položen dotaz

EU

Napsal jste to přesně, že se EU snaží být v ochraně životního prostředí lepší než zbytek světa. Já se ale ptám, k čemu to je? Hlavně když jak taky sám tvrdíte, je to na úkor nás všech, kdy na tu její politiku tvrdě doplácíme?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Karlovy Vary:  Dny evropského dědictví představí unikátní dokument

22:09 Karlovy Vary: Dny evropského dědictví představí unikátní dokument

Dny evropského dědictví představí unikátní dokument o životě doktora Davida Bechera.