O ježka se dělíme s dalšími dvaceti adoptivními rodiči, mezi kterými jsou třeba i žáci základních škol, a to nejen z Jihlavy. Redakce magazínu Ježkovy oči navíc využila další reklamní možnosti, kterou zoo nabízí, a to umístit před expozici adoptovaného zvířete cedulku s logem. Město jako zřizovatel zoologické zahrady nemusí hradit poplatek za reklamu a samotná adopce je hrazena ze soukromých prostředků.
„Adoptivní rodiče dostanou certifikát potvrzující zapojení do programu, získají cedulku umístěnou přímo u konkrétního zvířete a podle výše adopce i volné vstupy do zoo. Jsou také uvedeni v seznamu adoptivních rodičů na webových stránkách zoo. Nejdůležitější je ale dobrý pocit, že se stali součástí světové snahy o zachování populace ohroženého druhu zvířete,“ doplnila vedoucí marketingového oddělení jihlavské zoo Simona Kubičková.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV