Nově stavěná trať měří bezmála šest kilometrů a staví se kvůli ní 300 nových sloupů trakčního vedení a veřejného osvětlení. Termín zprovoznění už se zase výrazně přiblížil. Navíc, takto dlouhá zcela nová trolejbusová trať se momentálně nikde jinde v ČR nestaví.
Podívejte se, kudy budou parciální trolejbusy jezdit a kolik peněz bude stavba trolejí stát. Z video reportáže se také mj. dozvíte, že už v srpnu převezme Dopravní podnik města Jihlavy (více ZDE) část trati do předčasného užívání. "Využijeme ji pak při testování elektrické trakce na lince 3 o víkendech,“ uvedl ředitel dopravního podniku Radim Rovner.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV