Kampaň na vozech MHD prezentují čtyři varianty fotografií. Dvě nafotila výtvarnice Eva Bystrianská na skládce v Henčově a na třídičce v Hruškových Dvorech a dvě fotografie město po vyřešení licenčních záležitostí získalo od fotografa Gregga Segala. Snímky budou na trolejbusech celkem dva roky, a to do 30. 6. 2021. Tato propagace město stála bezmála 350 tisíc korun, přičemž výroba jedné fólie přišla na 10 500 korun.
„Hlavním cílem kampaně Jihlava bez odpadu je šířit osvětu mezi širokou veřejnost v oblasti produkce odpadů se zaměřením na nutnost snižování celkového množství produkovaného komunálního odpadu a odpadu vůbec,“ informovala o smyslu kampaně Katarína Ruschková, vedoucí odboru životního prostředí jihlavského magistrátu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV