Řeč je o billboardech klasického euroformátu o rozměrech 5,10 x 2,40 m, které jsou v rámci reklamní kampaně rozmístěny na vybraných plochách podél dálnice D1, jeden pak na D5 před Prahou. Za kampaní pod názvem „Objevte Znojmo“ stojí Znojemská Beseda, jejímž jedním z úkolů je propagace cestovního ruchu na podporu příjezdové turistiky. „Obecně chceme Znojmo prezentovat jako město historie a vína s možností aktivního využití volného času v okolní přírodě. Rádi bychom docílili toho, abychom zviditelnili kulturní i přírodní odkaz Znojemska a Znojmo se na turistické mapě stalo jakousi značkou zmíněných atributů,“ přibližuje detaily vzniku kampaně František Koudela, ředitel Znojemské Besedy.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV