V místě původního mostu, který byl kvůli nevyhovujícímu technickému stavu odstraněn, je proveden nový mostní objekt tvořený nosnou konstrukcí z prefabrikovaných předpjatých tyčových nosníků se spřahující deskou ze železobetonu. Po dobu výstavby nového mostu bya doprava vedena po souběžném provizorním montovaném mostě.
Nosná konstrukce je uložena na ložiska na nové úložné prahy vybudované za stávajícími nábřežními zdmi na nových mikropilotách. Vozovka je tvořena dvěma jízdními pruhy, každý o šířce 3,0 m. Po obou stranách mostu byl zhotoven betonový chodník šířky 3,20 m (širší než jízdní pruh), od vozovky jsou chodníky odděleny žulovým pásem šířky 0,5 m a dočasně betonovými zábranami. Okraje mostu tvoří monolitické železobetonové chodníkové římsy s kovaným ocelovým zábradlím výšky 1,1 m zakončeným mosazným madlem. Na předpolích byly provedeny pouze nutné úpravy pro napojení na stávající vozovku a chodníky. Do koryta řeky zasahováno nebylo.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV