Podmínky pro využití služby:
Věk 70 let +
Služba je poskytována přednostně osaměle žijícím seniorům
Rozvoz je zajišťován pouze na území města Karlovy Vary, není možné ho využívat v sousedních obcích
Nákup je možné uhradit pouze v hotovosti v českých korunách
Službu je možné využít vždy max. 1x týdně
Nejedná se o přepravní službu, řidiče není možné doprovázet
Není možné vybírat, v jakém supermarketu/hypermarketu budou potraviny a další produkty nakoupeny
Není možné využít nákupní tašky klienta
Jak službu objednat?
Od pondělí do pátku v době od 9:00 do 15:00 zavoláte na telefonní číslo 702 265 117
Dispečerovi nahlásíte potřebné údaje (jméno, příjmení, adresu a telefonní kontakt)
Následující den u vás vyzvedneme nákupní seznam (čitelně napsaný) a zálohu v hotovosti na nákup. (Obdržíte podepsaný doklad o předání hotovosti.)
V průběhu dne vám řidič domů přiveze nakoupené zboží podle vašeho seznamu a vrátí zůstatek hotovosti.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
koronavirus
Více aktuálních informací týkajících se COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MZ ČR. Přehled hlavních dezinformací o COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MV ČR. Pro aktuální informace o COVID-19 můžete také volat na Informační linku ke koronaviru 1221. Ta je vhodná zejména pro seniory a osoby se sluchovým postižením.
Zcela jiné informace o COVID-19 poskytuje například Přehled mýtů o COVID-19 zpracovaný týmem Iniciativy 21, nebo přehled Covid z druhé strany zpacovaný studentskou iniciativou Změna Matrixu, nebo výstupy Sdružení mikrobiologů, imunologů a statistiků.
autor: PV