Středočeský kraj s platností od 1. září v systému PID v oblasti Kladenska přistoupil ke změnám tras linek a jízdních řádů. Jeho argumentace pro tento krok v tiskové zprávě vydané krajem (25.07.2022) obsahuje hanlivé a nepravdivé výroky i chybná fakta. Krajský radní Petr Borecký (STAN) zde například nejprve argumentuje nabídkou tzv. „nulové varianty“, podle které by Kladno na SDO nic nedoplácelo. O odstavec níže se už hovoří o chybějícím příspěvku města Kladna ve výši 12 milionů korun. Nezmiňuje ovšem fakt, že „nulová varianta“ počítá s jedním rokem, město Kladno by se muselo vzdát své MHD, kterou má vysoutěženou a nasmlouvanou s dopravcem na léta dopředu, a kraji by ve výsledku doplácelo řádově miliony korun ročně za linky jezdící po městě.
Opakovaná nepravdivá tvrzení o „nekomunikaci“ vedení města Kladna podtrhuje zveřejněný „Harmonogram komunikace ze strany SČK ohledně SDO se Statutárním městem Kladnem“, v němž například chybí v uvozovkách pouze dvě osobní jednání radního Boreckého s primátorem Volfem na kladenské radnici či opakované výzvy a korespondenci advokátní kanceláře Weinhold Legal.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV