Národní kulturní památka je nyní v Přerově v péči odborníků Českomoravské železniční opravny, Mezopravny a společnosti Machač Motors.
„Motory mají aktuálně odjetých více než 200 motohodin, takže je potřeba provést předepsaný servis pro kontrolu klikového ústrojí, ložisek a dalších částí motoru. Dále je nutné vyčištění elektromechanického pohonu Sousedík z důvodu průsaku oleje, což vyžaduje vyvázání obou podvozků z vozové skříně. Provedeny budou také pravidelné technické prohlídky a revize systémů nutné pro bezpečný provoz vlaku,“ popsala plánované procedury Marie Jonasová ze společnosti Tatra Trucks.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV