Krnov: Klienti domova mají svou ombudsmanku

14.02.2017 19:51 | Zprávy

Klienti Domova pro seniory Krnov, jejich rodinní příslušníci či opatrovníci, kteří se domnívají, že došlo k porušení či ohrožení jejich práv, budou mít možnost využít služeb ombudsmanky.

Krnov: Klienti domova mají svou ombudsmanku
Foto: Krnov.cz
Popisek: Krnov

Ombudsmankou se stala specializovaná odbornice Martina Chlápková. Její rolí je vstupovat do kauz, které jsou typické sporem mezi domovem na straně jedné a klientem nebo jeho rodinným příslušníkem či opatrovníkem na straně druhé a týkají se kvality péče.
Zřízení této pozice v domově pro seniory je jedním z nových opatření, které mají zkvalitnit péči o klienty. „Chceme tím dát možnost klientům se v určitých, přesně vydefinovaných případech obrátit se svým případem, podnětem, stížností, nespokojeností a podobně na osobu, která je jednak kompetentní po odborné stránce, ale také nezávislá jak na zřizovateli, tak domovu,“ uvedl za zřizovatele domova, město Krnov, vedoucí odboru sociálního František Fojtík.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: PV

Ing. Andrej Babiš byl položen dotaz

Vážený pane Babiš,

co vlastně budete dělat s povolenkami?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Vsetín: Pozvánka na besedu „Hledáme pěstouny“

16:26 Vsetín: Pozvánka na besedu „Hledáme pěstouny“

I když není pěstounství jednoduché, tak má velký smysl. Můžete pomoci změnit život konkrétnímu dítět…