Ombudsmankou se stala specializovaná odbornice Martina Chlápková. Její rolí je vstupovat do kauz, které jsou typické sporem mezi domovem na straně jedné a klientem nebo jeho rodinným příslušníkem či opatrovníkem na straně druhé a týkají se kvality péče.
Zřízení této pozice v domově pro seniory je jedním z nových opatření, které mají zkvalitnit péči o klienty. „Chceme tím dát možnost klientům se v určitých, přesně vydefinovaných případech obrátit se svým případem, podnětem, stížností, nespokojeností a podobně na osobu, která je jednak kompetentní po odborné stránce, ale také nezávislá jak na zřizovateli, tak domovu,“ uvedl za zřizovatele domova, město Krnov, vedoucí odboru sociálního František Fojtík.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV