Krnov: Klienti domova mají svou ombudsmanku

14.02.2017 19:51 | Zprávy

Klienti Domova pro seniory Krnov, jejich rodinní příslušníci či opatrovníci, kteří se domnívají, že došlo k porušení či ohrožení jejich práv, budou mít možnost využít služeb ombudsmanky.

Krnov: Klienti domova mají svou ombudsmanku
Foto: Krnov.cz
Popisek: Krnov

Ombudsmankou se stala specializovaná odbornice Martina Chlápková. Její rolí je vstupovat do kauz, které jsou typické sporem mezi domovem na straně jedné a klientem nebo jeho rodinným příslušníkem či opatrovníkem na straně druhé a týkají se kvality péče.
Zřízení této pozice v domově pro seniory je jedním z nových opatření, které mají zkvalitnit péči o klienty. „Chceme tím dát možnost klientům se v určitých, přesně vydefinovaných případech obrátit se svým případem, podnětem, stížností, nespokojeností a podobně na osobu, která je jednak kompetentní po odborné stránce, ale také nezávislá jak na zřizovateli, tak domovu,“ uvedl za zřizovatele domova, město Krnov, vedoucí odboru sociálního František Fojtík.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: PV

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Děčín: Spouštíme nominace na ocenění Sportovci roku 2025

20:36 Děčín: Spouštíme nominace na ocenění Sportovci roku 2025

Město otevírá nominace na tradiční ocenění Sportovci roku 2025, které každoročně vzdává hold nejlepš…