Uchazeči by měli ovládat činnosti související s řízením městského úřadu a vyplývající z platných právních předpisů. Zejména jde o komplexní zajišťování pracovněprávních vztahů zaměstnanců obce, přenesené působnosti výkonu státní správy, řízení a koordinaci činnosti úřadu či zabezpečování jednání městské rady a zastupitelstva. Podmínkou pro vznik pracovního poměru je vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, znalost právních předpisů z oblasti veřejné správy a personální oblasti, samozřejmostí jsou výborné řídící, organizační a prezentační schopnosti. Úplné znění výběrového řízení s výčtem všech požadavků a podmínek pro vznik pracovního poměru je zveřejněno na webových stránkách města zde.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mesto-kromeriz.cz