„Názor občanů nás zajímá, tudíž i výsledek tohoto malého průzkumu na sociálních sítích je pro nás podnětný a zajímavý. Budeme se snažit o to, aby lidé na sociálních sítích městského úřadu našli více informací, které si žádají, a aby byli s městem poskytovaným servisem spokojeni,“ uvedl starosta Tomáš Opatrný.
Dominantní sociální sítí provozovanou kroměřížskou radnicí je Facebook, který navštěvuje téměř 83 procent účastníků průzkumu. Na instagramový profil radnice zavítá zhruba 45 procent respondentů, na účet města na Twitteru pak pouhých devět procent účastníků průzkumu. Většina z nich navštěvuje sociální sítě města pravidelně, asi 39 procent respondentů několikrát týdně a 22 procent si je prohlíží denně.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV