Kroměříž na billboardech i v časopisech – kampaň usiluje o každého turistu

19.05.2020 19:33 | Zprávy

Radnice zahájila masivní kampaň, zaměřenou na propagaci Kroměříže jako turistické destinace. Je to reakce na pandemii koronaviru, která prakticky paralyzovala oblast cestovního ruchu.

Kroměříž na billboardech i v časopisech – kampaň usiluje o každého turistu
Foto: Kroměříž
Popisek: Kroměříž

Přeshraniční turismus na čas přestal prakticky existovat a dá se předpokládat, že i po uvolnění nejpřísnějších opatření nebude cestování do a ze zahraničí tak samozřejmé, jak tomu bylo dosud. „Optimistická varianta, že během léta budou moci lidé s minimem omezení cestovat aspoň v naší zemi, s sebou sice i pro Kroměříž přináší naději na oživení turistických služeb, o to větší úsilí ale musíme věnovat propagaci, abychom z předpokládaného zájmu o domácí cestování vytěžili co nejvíce,“ uvedl starosta Jaroslav Němec.

Obecně se očekává, že turisté budou při výběru cílové destinace opatrnější, přelidněným lokalitám se budou vyhýbat a budou preferovat individuální turistiku před hromadnými zájezdy. A možná někteří teprve teď ocení, jaké skvosty mají doslova za svými humny. A právě tímto směrem vede město kampaň s hlavním sloganem Světové skvosty na dosah. „Vyjadřujeme tím poselství, že i když do zahraničí cestovat nemůžeme, o nic nepřicházíme, protože skvosty světového významu máme i doma,“ vysvětlil vedoucí radničního odboru kultury a cestovního ruchu Pavel Zrna.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: PV

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Písek: Kvůli uzavírce v Nádražní ulici nepojede MHD až k vlakovému nádraží

16:09 Písek: Kvůli uzavírce v Nádražní ulici nepojede MHD až k vlakovému nádraží

Od pondělí 18. do 27. srpna bude v souvislosti se stavbou uzavřena část Nádražní ulice.