Veřejnost viděla i další návrhy, které byly do soutěže přihlášeny. Na otázky a připomínky přítomných odpovídal statutární náměstek Jan Korytář a autor vítězného návrhu architekt Petr Stolín.
„Vyhodnocení architektonických návrhů proběhlo poté, co nám jednotliví architekti odprezentovali své práce. Hodnotící komise došla k závěru, že návrh architekta Petra Stolína nejlépe splnil zadání města, přináší dobré dopravní řešení a má předpoklady pro kvalitní dotvoření celé lokality,“ uvedl náměstek primátora pro ekonomiku, strategický rozvoj a dotace Jan Korytář, který v hodnotící komisi zasedl jako jeden ze dvou zástupců města. Jako odborná porota posuzovali architektonické návrhy prof. Ing. arch. akad. arch. Jiří Suchomel (proděkan FA TUL), prof. Ing. arch. Miroslav Masák (někdejší spolupracovník Karla Hubáčka), Ing. arch. akad. arch. Jiří Klokočka z univerzity v Gentu a Ing. arch. Boris Šonský.
Nejčastěji se lidé na veřejném setkání ptali na občanskou vybavenost terminálu, možnost celodenního parkování v rámci systému sdíleného motorového vozidla, podobu veřejného prostranství okolo terminálu, zajímal je také materiál, který pokrývá budovu a otázka výše poplatku parkovacích míst.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV