„Obhajoba tohoto ocenění je pro nás samozřejmě poctou a poskytuje nám důležitou zpětnou vazbu. Vítězství je o to cennější, že o něm rozhodli sami turisté, kteří byli s našimi službami spokojeni,“ komentovala úspěch vedoucí MIC Liberec Pavlína Kuchtová.
Soutěž o nejlepší infocentrum probíhá každý rok v letní sezoně a vyhlašuje ji Asociace turistických informačních center ČR. Anketa se koná v každém kraji zvlášť a probíhá prostřednictvím webů regionálních Deníků. Tři nejúspěšnější informační centra musejí kvalitu poskytovaných služeb vždy potvrdit v tzv. mystery shoppingu. Jde o tajnou kontrolu, o níž kontrolovaní netuší a která začíná už na chodníku, kde inspektoři hodnotí umístění směrovek, označení a podobně. Při návštěvě infocenter si pak všímají vyvěšené provozní doby či upravených výloh, ale dají i na první dojem a přívětivost prostředí.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV