Letošní ročník představí široký počet nejprodávanějších značek nových osobních automobilů, zajímavou nabídku ojetých vozů, mezinárodní přehlídku historických vozů, řadu soutěží, exhibicí, show a bohatý kulturní program.
Návštěvníci se jistě budou mít na co těšit. Litoměřické výstaviště hlásí plnou obsazenost v sektorech A i B, a to jak v pavilonech, tak i na venkovní ploše. „Prestiž Autosalonu se nám daří každoročně zvyšovat, o čemž svědčí také ohlasy návštěvníků i vystavujících z předešlých let. V loňském roce například navštívilo tuto třídenní výstavu na 16 tisíc návštěvníků, což je oproti roku 2013 téměř dvojnásobek. I v letošním roce se budeme snažit návštěvníkům představit nové značky a modely vozů, zejména pak takové, které nejsou běžně k vidění“ uvedla obchodní, marketingová a provozní ředitelka Michaela Mokrá.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV