Letos plánuje MěÚ implementovat Portál úředníka a Portál občana. Jedná se o bránu k elektronickým službám sloužícím pro důvěrnou komunikaci mezi dvěma stranami (v tomto případě mezi občanem a úřadem). „Zde si budou moci občané vyřídit online z pohodlí svého domova celou řadu agend, mimo jiné například i poplatky. Chystáme se jej propojit do celostátního Portálu občana,“ upřesňuje tajemník městského úřadu Milan Čigáš.
Úřad se v tomto roce rovněž zaměří na komunikaci s veřejností prostřednictvím projektu „Společenská odpovědnost CSR“ (Corporate Social Responsibility), s cílem zapojení občanů do rozhodování. MěÚ dále plánuje aktivní účast v projektech DofE (Mezinárodní cena vévody z Edinburghu) a Charty diverzity, jejímž cílem je aktivní přístup úřadu v personální oblasti.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV