Cílem Portálu občana propojeného s interními systémy úřadu, je užší a rychlejší spojení občanů s úřadem při řešení různých záležitostí. Uživatelé jeho prostřednictvím získají mimo jiné přehled o svých závazcích z místních poplatků, termíny jejich splatnosti a možnost rychlé platby. Portál zároveň umožní elektronické podávání formulářů a sledování stavu jejich řízení nebo přinese informace o změnách na úřadě či novinky ve městě.
„Portál občana prakticky navazuje a rozvíjí dosavadní sekci Potřebuji si vyřídit a rozšiřuje ji o neveřejnou část. Ta je uživatelům přístupná po přihlášení přes elektronickou identitu nebo službu mojeID,“ vysvětlila vedoucí Oddělení informačních a komunikačních technologií Městského úřadu v Litoměřicích Leona Slabochová a ujistila, že při tvorbě portálu byl kladen velký důraz na bezpečnost dat, tak aby každý uživatel viděl pouze data týkající se své osoby.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV