Na stánku Litoměřic byly k dispozici nejen propagační materiály hradu, ale i rozličné propagační předměty. Zájemci o cestu do Litoměřic a okolí dostali na místě také praktické rady. „Nejvíce se lidé ptali na možnosti turistického vyžití v regionu a na informace týkající se ubytování,“ přiblížila své zkušenosti manažerka CCR Martina Vondráková. „Potěšily nás kladné ohlasy lidí, kteří již v Litoměřicích byli,“ dodala manažerka, která kromě propagace města vidí v jeho účasti na Regiontour přínos i v navázání budoucí spolupráce s mnohými subjekty zabývajícím se cestovním ruchem. První dva dny veletrhu totiž byly určeny odborníkům, další dva dny veřejnosti.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: litomerice.cz