„Navazujeme tak na dobrou tradici z minulého volebního období, kdy se takovéto schůzky velmi osvědčily. Členové osadních výborů mohou samozřejmě přednést své záležitosti i na zasedání zastupitelstva. Schůzka s vedením města zaměřená pouze na téma místních částí ale dává další prostor k detailnějšímu projednání potřeb občanů daných lokalit a může přispět k rychlejšímu vyřešení záležitostí," poznamenala Semelová. Takováto setkání jsou proto naplánována i v dalších termínech, vždy den před zasedáním městských zastupitelů.
Na schůzce byl přítomen také vedoucí odboru správy majetku městského úřadu Jiří Šůstek, který upozornil například na rozdělení kompetencí. Tedy na koho z úřadu či městských organizací se v kterých věcech mají zástupci místních částí nejlépe obracet. Připomenul i nutnost správného doložení výdajů v místních částech.
Setkání se účastnil rovněž ředitel Technických služeb Luhačovice Josef Pučalík. Řada podnětů, se kterými zástupci místních částí přišli, se díky tomu projednávala na úrovni faktických možností řešení. Často šlo totiž o praktické záležitosti týkající se problémů technického rázu. Například špatný stav chodníků či cest nebo třeba zajištění lepšího zábradlí na mostku, které bude garantovat větší bezpečnost dětí.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: luhacovice.cz