Podle analýzy, kterou v roce 2015 udělal útvar městského architekta, bylo z celkového počtu 249 objektů v památkové zóně města Uherského Hradiště 48 objektů označeno za reklamou vážně znečištěné a architektonicky znehodnocené, což je 1/5 všech domů.
„Pokyny, které vydáváme, nenahrazují zákonné podmínky a předpoklady pro umístění reklamních a informačních zařízení. Jsou doporučujícími zásadami, kterými město zahajuje proces očištění prostředí městské památkové zóny a ochranného pásma od nepovolené reklamy a které slouží k nastavení obecných pravidel pro jejich regulaci,“ nechal se slyšet starosta města Uherské Hradiště Stanislav Blaha.
V první polovině roku 2016 budou vlastníci či uživatelé objektů, u kterých průzkum prokázal největší nedostatky, obesláni písemnou výzvou k řešení a odstranění závadných reklamních a informačních zařízení.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV